pondělí 2. srpna 2010

Mizerná neděle

Občas dokáže celý den a ještě kus dalšího zkazit něco, co na začátku vypadá jako maličkost. A nejhorší je to, když se z počátku zdá, že to bude příjemný a klidný den. Nemám náladu se nějak rozepisovat, tak ve zkratce - když jsem si byl ráno zaběhat svých 5,6 kilometru, bylo mi fajn, příjemně, uvolněně. Když jsem byl upozorněn na párající se špičku levé boty, bral jsem to jako malou mrzutost. Týden po nákupu, značková obuv a značková prodejna, to snad funguje jak v civilizovaném světě. Výrobní vada, není co řešit, jen se mě zeptají jak si přeji reklamaci vyřešit (šest měsíců od nákupu je na kupujícím, zda-li chce nové zboží nebo opravu), odnesu si nové boty a příští den jdu běhat jako by se nic nestalo. Byl jsem naivní. V prodejně A3 Sport mě rychle vyvedli z omylu. První tyjátr byl, že boty ani k reklamaci nevezmou, protože se jim podrážky zdáli málo vycíděné. Na to stačilo vytáhnout foťák s tím, že si tedy boty spolu s reklamačním zápisem vyfotím a uvidíme, co na to poví na jiných místech. Takže nakonec se slečna vedoucí uvolila, že to na reklamaci vůbec přijme. Byla příjemná jak osina v zadnici a nejvíc mě pobavila hláškou, že mi to možná opraví. Na moje konstatování, že opravovat si mohou co chtějí, ale já chci novou obuv, jen ucedila: "Když myslíte..." Počkám si, jak si s tím poradí. Zřejmě jim několik věcí bude muset vysvětlit návštěva České obchodní inspekce.

Po takovém zážitku jsem byl celý den nesvůj a nevrlý. A taky se mi nic nechtělo. Zkoušel jsem se dívat dokonce i na závody F1, ale nevydržel jsem ani u toho. Dal jsem se do vaření (když mám chvíli, tak něco uvařím a zamrazím si porce do práce), nečekaně taky žádný šlágr. Půl dne jsem se překecával, že by to chtělo upéct perníčky na stalkerský larp, přemluvil jsem se k tomu až v podvečer. Aspoň že ty perníčky se povedly.

Mně nezbývá než doufat, že srážku s blbkyní jsem si vybral a čekají mě klidné a pohodové dny. Moc tomu nevěřím. Životní zkušenost říká, že blbci a blbkyně chodí ve skupinách...

Žádné komentáře:

Okomentovat