pondělí 16. srpna 2010

Propršený larp 2010 je za námi...

..a mě to strašně mrzí. Přes všechno, co se nepovedlo, pokazilo nebo nefungovalo, mi tam bylo díky parádním lidem moc dobře. Takovou duševní kocovinu, kterou jsem měl při cestě domů, přebije jen ta, kterou jsem měl v neděli po rozednění (pro zvědavce taky duševní).

Teď budu chvíli vstřebávat zážitky a dojmy a všechno, co se mi stalo. Zážitky účastníků si můžete přečíst na stalkerském scowebu zde a fotky jsem upnul na photobucket zde. Já sám herní info první proberu s ostatními npc a orgy na neveřejné části fóra a pak dám herní zážitky do výše odkazovaného topicu Stalker IV - Eto Vojna! [dojmy a postřehy z akce]. Neherní zážitky snad sepíši co nejdříve (bylo jich moc a některé nikdy nezapomenu a nechám si je pro sebe) a dám je sem na blog.

Ještě si dovolím jmenovitě poděkovat několika lidem:
Case_A - za přizvání do organizačního týmu a možnost zúčastnit se larpu. Doufám, že s tím tričkem na mě myslíš.
šlauch - ty víš a já vím. Mám v tobě bráchu, na kterého jsem hrdý, pyšný a vážím si ho.
Beestar a Shifty - za neocenitelnou pomoc a spolupráci.
Naruto - podle mého názoru by bez tebe žádná zóna nebyla. A kdyby byla, tak by nebyla tak dobrá.
Thales - moc jsme toho sice nenapovídali, ale hodně jsi mi osvětlil. Rád jsem tě konečně poznal.
Kemper - podle mého nejlepší NPC (polní chirurg) a to nejen kvůli tomu, že mě odvezl do Kolína.
Archee - za neskutečný rozhovor na baru a pak i za barem. Pevně doufám, že to nebylo naposled, kdy jsme na sebe měli čas a potkali se.
Lenka (Vyškov) - za to, že mi ukázala hvězdy nad hlavou, pověděla to, co pověděla, udělala to, co udělala, a taky za to, že neudělala to, co neudělala. Snad budu mít možnost se tě ještě na pár věcí zeptat. To bych hrozně rád.
Ťofka - za nedělní duševní očistu. Dostala jsi mě z jedné z nejhorších depek za posledních pár let. Mohla jsi mě poslat do háje a spát, ale věnovala ses mi. Za to ti patří moje úcta a vděk. Děkuji.

A taky na závěr poděkuji všem, kdo se zúčastnili, budu mít jen dvě výjimky: zajímalo by mě, která mrcha nevrátila do baru questový předmět baterku (ještě k tomu podepsanou!) a chtěl bych vidět toho, kdo zranil černovlásku od Duty a nepřihlásil se. To považuji za hnus a největší mínus celé akce. Když už někoho (třeba i nechtěně) zraním, jdu a aspoň se omluvím.

Žádné komentáře:

Okomentovat