pondělí 29. srpna 2011

Co jsem chtěl napsat a pak to radši neudělal...

Jak šly poslední dobou různé události kolem mě a já přemýšlel, jestli má smysl o nich něco napsat, nebo jestli je lepší dělat něco užitečnějšího - třeba ležet v posteli a zírat do stropu...

Tak proč jsem nenapsal:

o panu Bátorovi - o nule není co psát. Ani to, že je otravná.

o postupu Plzně do základní skupiny Ligy mistrů - protože se bojím, že v zimě prodají půlku týmu a dopadnou jak Slavia, která namísto stabilizace šla do kytek.

o vypadnutí Sparty z fotbalových pohárů - protože navážet se do starých lidí není slušné a když to stačí na domácí ligu, je to smutné.

o auditu financí VV - protože určitě během chvíle udělají ještě lepší vtip a humor.

o zvyšující se ceně zlata - protože zase klesne a všichni se budou strašně divit.

o Barum Rally - protože i vesnický lid se potřebuje zabavit a to, že mě nebaví ještě tři dny po městské zkoušce zakopávat o plastové kelímky je pouze můj problém.

o kompilaci WINE - když to zvládnu já, tak už musí každý.

jak Hradec vedl chvíli ligu - protože o tom psaly v novinách a slávy bylo dost.

o velkých vedrech - bylo takové horko, že se mi ani nechtělo nadávat.

o blbcích kolem nás - to je věčný příběh, den bez blbce je veliká vzácnost.

o nepokojích na Šluknovsku - k čemu? Řešení je jednoduché: jedna strana musí chtít a druhá musí pomoci. Nic víc. nic míň.

o zákazu prodeje Galaxy Tab 10.1 - Apple si zašprýmovalo v Německu a zdá se, že s tím hodlá pokračovat.

o výkonu rakouského rozhodčího v zápase Sparta vs. Vaslui - protože jsem si potvrdil, jak moc leží Temelín Rakušanům v krku.

o stupidním zpravodajství TV PRIMA - prostě přepínám na jinou stanici nebo jdu do vedlejší místnosti.

a tak by šlo pokračovat dál a dál...

2 komentáře:

  1. Ale kľudne takto pokračuj aj nabudúce;-) Je to veľmi zaujímavé čítanie o tom, čo by si nenapísal...
    Len jedine o politike a domácom futbale nemá zmysel písať, z toho je jednému na grc, možno aj preto, že už je to pomaly to samé...

    OdpovědětVymazat
  2. Jseš dobrej, já bych na bych něco takovýho nenapsal:) Umím jenom všechny posílat do... :)

    OdpovědětVymazat